Smertebehandling /
RAH-behandling

Døjer du med smerter? Så er RAH-smertebehandling måske lige noget for dig.

RAH-behandlingen (Reciprok Antagonist Hæmning) er til dig, der døjer med smerter. Det kan være piskesmæld, dårlig ryg, konstant hovedpine eller migræne, smerter i knæ, albuer, skuldre, lænd, baglår osv.

RAH-behandling vil typisk kunne fjerne følgende problemer:

E

Smerter, stivhed og spændinger i nakke, ryg, bækken, hofter, lænd, skuldre, albuer, knæ, fødder og kæbe

Hovedpine og migræne

Skulder- og nakkeproblemer

Piskesmæld

Knæsmerter

Soven i armen

Akillessenen

Oplev forbedringer efter få minutter

Du vil kunne mærke forbedring efter kun få minutters behandling, hvor du vil få fjernet cirka 50 % af dine smerter.

Nogle gange er det nok med en enkelt eller få behandlinger, gode råd og vejledning. Andre gange skal vi et par spadestik dybere og tilrettelægge et forløb tilpasset din situation. Det er alt sammen noget, vi i samråd finder ud af i klinikken, så vi kan sammensætte det forløb, der passer bedst til dig og din situation.

Sådan fungerer RAH-behandlingen

Ved RAH-behandlingen arbejdes der i reflekspunkter rundt omkring på kroppen. Dette fordi teorien går ud på, at når en bestemt muskel er spændt, vil der være en modsat arbejdende (antagonist), som er afslappet. Hvis reflekspunktet i antagonisten aktiveres, sendes der et signal til hjernen om, at den spændte muskel nu skal slappe af.

Under behandlingen kommer du til at opleve, at der laves hurtige stræk af muskler, eller at der tappes med reflekshamre på reflekspunkter – ligesom når du går til lægen for at få tjekket dine reflekser.

Skriv til os

Bedre hverdag med færre smerter og større bevægelighed

Kroniske smerter og daglige smerter kan være uudholdelige, og de kan sætte en stopper for en normal og velfungerende hverdag. Hvis du synes, at du har prøvet alt uden held, så kan en RAH-behandling mod smerter meget vel være noget for dig – du skal nemlig kunne mærke 50 % færre smerter allerede efter første behandling.

Behandlingen er baseret på neurofysiologiske principper, fordi signalet til hjernen manipuleres og ændres, og herved aftager smerten.

Ønsker du vide mere?

Ring til os for råd og vejledning til den mest optimale behandling

Pris

Pris pr. behandling 600 kr.

* Alle behandlingsresultater kan variere fra person til person.